Friday 12 July 2013

3rd Day of Fasting :)

ASSALAMUALAIKUM ..

tak lambat lg kan nk ucapkn SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK taon 2013 :D


ikhlas drpd saya , Nadiatul Akma ;)
da 3 ari puasa = 27 ari lg nk raya .. btoi dak ? ermmm .. da nak raya , thats mean TRIAL pun da dekat .. seminggu lpas cuti raya teruih msok dewan exam .. aku mcm -_- .. raya ni tk bole nak enjoy sgt la .. mcm mana aku nak study time raya ni .. nak habaq siap2 , aku mmg tk bole study time cuti .. haih .. susa kot .. sabo je la .. bulan ramadhan ni aku nk manfaatkan btoi2 .. sbb bulan yg berkat kan .. semoga batch 96 dapat result yg gempak .. aminnn :D

bila sebut raya , org mesti tanya pasal warna baju raya kan .. taon ni tringin nak pkai warna kuning .. selama aku idop ni , rsanya tak pena lg kot ada baju raya warna kuning .. so taon ni , aku nak try .. wewitt .. bulan puasa yg agak sdey .. nak puasa dgn ibu jugokk .. mnggu ni tk bole blek perdaa so mnggu dpn la ceq blek perda .. trpaksa ponteng tusyen sabtu and ahad kejap .. okey tk pa .. saya okey , saya da besar .. da terbiasa dgn kehidupan mcm ni ..

crush ? ouhhh tawar hati dah .. btol la org ckp , bila kita da sygkan seseorg tu , otomatik dy akan pegi tinggalkn kita .. ni la yg aku rasa skrg .. ungkapan 'I LOVE YOU' mmg tak bole pakai .. ada dak org yg ikhlas skrg ni ? susa kot nak cari .. da setaon lbey aku single , mcm2 aku blajar pasal LELAKI :D aku pun da malas nak ambk post pasal lelaki .. so I decided not to be closer to any boy.. let me live in my own style .. no one can stop me because my heart is like a broken glass now .. bulan puasa ni kita kena byk bersabar kan . weeeee

uit , da lewat .. jom tido jom .. jgn lupa baca doa tido ;)

Allah tak pernah beri ujian melebihi kemampuan hamba-Nya .. ujian Allah tanda kasih sayang Allah kpd kita :D kesabaran itu penting dlm menghadapi ujian-Nya ..
apa yg penting ? just relax and enjoy ur life .. tujuan kita hidup adalah utk mendptkn keredhaan-Nya :)
SPM : 6 NOVEMBER 2013

No comments:

Post a Comment