Saturday 20 October 2012

My Love ? Sad Love :)

nak cita fasal pengalaman becinta pulaak .. :p
first love , aku mntk ptos bila bca inbox dy "msj dgn pmpuan laen" .. tpi bila da lama , dy ckp kwn dy yg mnyamar jdi pmpuan tu .. then kitorg couple blek .. byk kali ptos oo .. aku still syg dy smpai skrg .. maybe sbb tu la org slalu ckp pmpuan susa lupakan first love dy kan .. last kitorg ptos , aku tk ingt apa sbbnya .. wekk :p
then aku couple ngn mamat 1 kelas aku .. dy wat aku jatuh hati dgn pangai dy yg kbudak budakan tu .. aku slalu gelak bila dy wat lawak .. Hahaaa .. tp bila da 3 taon couple , dy da berubah .. smunya sbb GAME .. so skrg nih aku tak suka laki yg gila game .. aku rsa aku ni cma tmpat singgah dy ja .. bila dy boring , baru dy cari aku .. bila dy cbuk dgn game , dy lupa aku .. ok fine :')

CINTA BUAT AIR MATA PEREMPUAN JADI MURAH .. klau bole , aku tanak jatuh cinta da .. tpi cinta dtg tanpa diduga .. auch >.<

No comments:

Post a Comment